21 June 2012


StaminaGel™ merupakan solusi terbaik untuk anda menyelesaikan masalah ejakulasi pramatang. Dengan formulasi 100% herba semulajadi tanpa bahan kimia StaminaGel™ terbukti sebagai pilihan tepat untuk anda mendapatkan hasil menakjubkan seperti:
  • TAHAN LAMA di ranjang dan memberikan anda kawalan penuh!
  • MEMUASKAN isteri anda, memberikannya orgasme berulang kali!
  • MEMBERIKAN anda kepuasan maksimum ketika ejakulasi!
  • MENINGKATKAN keseronokan hubungan seksual anda!

AWAS! Ejakulasi Pramatang Boleh Menghancurkan Rumah Tangga Anda!


Rasanya tidak perlu lagi saya ceritakan kesan buruk akibat daripada masalah ejakulasi
pramatang. Mengikut fakta daripada kajian yang dilakukan oleh Kinsey Institute Report on Sex tidak puas merupakan rungutan yang selalu diberikan oleh wanita.
Wanita secara purata memerlukan diantara 8 sehingga 10 minit untuk mencapai orgasme. Tidakkah anda merasa kecewa apabila tidak sampai 5 minit anda sudah tewas di ranjang? Apa perasaan isteri anda?

Pernahkan Anda Cuba Tanyakan Soalan Ini Kepada Diri Anda?

  • Adakah pasangan saya puas apabila kami melakukan seks?
  • Adakah pasangan saya berharap saya dapat tahan lama di ranjang?
  • Adakah saya bersikap adil ketika bersama isteri?
  • Apa akan berlaku jika saya tidak dapat tahan lama di ranjang?
Ketika anda duduk di kerusi dan membaca setiap perkataan di laman web ini anda akan mula nampak betapa pentingnya hubungan seksual yang berkualiti di antara suami-isteri.
Semakin lama anda membaca anda juga akan semakin sedar bahawa masalah ejakulasi pramatang selalu mendatangkan kekecewaanbukan hanya kepada anda tetapi juga kepada pasangan anda.
Bukankah hubungan seksual Suami-Isteri sepatutnya menjadi hubungan dua hala yang memanfaatkan kedua belah pihak?
Terima kasih kepada penyelesaian lengkap yang ada pada StaminaGel™, Mendapatkan hubungan seksual yang berkualiti kini menjadi lebih mudah. Ianya merupakan jawapan kepada masalah ejakulasi pramatang yang anda alami selama ini.

Caranya cukup mudah. Hanya sapukan gel herba 100% semulajadi ini pada zakar anda dan hanya dalam beberapa minit anda boleh terus beraksi dengan meyakinkan.
Dan semua kabaikan ini tanpa kesan sampingan!
Mulakan Dari Sekarang Dan Dapatkan Hubungan Seksual Yang Benar-Benar Memuaskan Anda Dan Pasangan Anda!
 Cara Guna Stamina Gel

Picit sedikit gel ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan selama 20minit-30minit sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan gel akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.
Kami mengesyorkan anda menggunkan Stamina Gel selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan Stamina Gel mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana Stamina Gel tidak memberbahayakan.
Perhatian!
Jika anda pengguna Stamina Gel kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 20minit - 30minit (lebih lama lebih baik).


1 Botol Rm 60.00

No comments:

Post a Comment